Ориентация
My.blizooе разделен на няколко секции, с които да улесни търсенето на информацията от която се нуждаете.

В секция „Моят профил“ може да намерите информация за вашите последни плащания, както и информация за текущото Ви задължение. Също така ще може да видите и информация за телефонното Ви потребление.

Секция „Моите данни“ - тук можете да намерите информация за данните по Вашият договор – лична информация /email, телефон за контакт/ ,адрес за кореспонденция, както и адрес по лична карта на клиента.В горен център на страницата от бутон „моля потвърдете данните“, може да потвърдите наличната информация, само с един клик на бутона, а от бутон „коригирайте данните“ можете да внесете корекции в случай на налична грешка във Вашите лични данни.
Секция „Моят договор“ - в тази секция е налична информация за параметрите на Вашият договор – информация за услугата /пакетна или единична/, за параметрите на услугата /брой канали, скорост на интернета, телефонни минути/, за телефонния номер. Налична е също и информация за ваучери, за допълнителните услуги на blizoo, които предоставяме по този начин – Voyo, Kidamom и други.

Секция „Моят ваучер“– от тук може да достъпите Вашият бонус ваучер по кампанията „Доведи приятел“, да го активирате и изтеглите за да можете да го използвате. Кампанията Ви дава възможност да доведете приятел в семейството на blizooи да получите промо отстъпки.

Секция „Сметки/фактури“– в тази секция е налична информация за Вашите плащания и текущи сметки. Тук ще видите информация кога е направено последното ви плащане, до кога е платена Вашата услуга, както и сумата по задължението Ви. В тази секция може да достъпите и бутони за директно плащане през epay, ДСК директ и Upay.Най-отдолу в страницата може да достъпите и изтеглите фактурите по Вашия абонамент.

Секция „справка телефон“съдържа телефоните Ви разпечатки. Необходимо е, единствено да зададете период от календара, „от дата“ и „до дата“, както и да изберете за кой телефонен номер желаете да проверите разпечатка /в случай, че имате повече от един номер/, след това избирате бутон „покажи“. Ако желаете да прегледате цялата си месечна разпечатка, може да използвате бутоните най-долу.

В секция „Смяна на потребителско име и парола“можете стандартно да смените паролата и потребителското си име. Необходимо е единствено да се въведе старата парола, новата парола и/или потребитеско име и да се потвърди последната.

В секция „промяна на email“можете стандартно да смените email адреса с който сте се регистрирали. Необходимо е единствено да въведете новият email и да изберете бутон „промени“. Може да добавите също и допълнително известяване за нова фактура и/или за нови промоции и услуги.

1. Бутон „оценете blizoo“ - от тук може да достъпите кратка анкета в която да оцените нашите услуги, обслужването ни, както и продуктите, които предлага компанията. Анкетата е изключително полезна за нас, тъй като ни дава Вашия поглед на клиенти и ни помага да се подобряваме постоянно.

2. Бутон „Моите услуги“– намира се в горната лента с менюта на страницата. Отвежда Ви в секциите описани по-горе.

3. Бутон „Добави услуги“– от този бутон имате възможност да добавите лесно, допълнителни услуги, към Вашия абонамент. Необходимо е единствено да си изберете услуга, да кликнете върху нея и да изберете бутон „заяви сега“.


4. Бутон „Близу обещания“– тук може да се запознаете с всяко от петте blizoo обещания, както и да видите какъв е обхватът им. В дясно може да откриете повече информация за кампанията.

5. Бутон „контакти“– налична е информация за всички начини по които бихте могли да се свържете с нас при нужда.

6. Бутон „томболи“– тук е налична информация за текущите томболи, които се разиграват, както и информация за печелившите клиенти от последната томбола на компанията.

7. Бутон „Моите анкети“– тук е налична информация за анкетите, които сте попълнили. От линка долу /в лилав цвят/ може да достъпите и своите отговори.

8. Бутон „Изход“- Излезте от потребителската си страница в my blizoo.
