Инструкция за ползване


 

Обща информация

Обща информация

В този портал ще имате достъп до цялата информация свързана с абонамента ви – договори, допълнителни услуги към абонамента, сметки, потребление, справка на телефонни разговори по дни и по часове, както и изговорени, телефонни минути. Също така ще можете да достъпите и допълнителни екстри като онлайн помощ за услугите на компанията, достъп до форума ни, както и програмата на водещите телевизионни канали за седмицата.

my blizoo – нашия онлайн клиентски портал, който Ви дава възможност:  

  • Да имате сигурен и надежден достъп до Вашия blizoo договор;
  • Да проверите актуалността на Вашите контактни данни;
  • Да следите месечните си сметки, извършени плащания и да сте сигурни, че няма да пропуснете сроковете за плащане;
  • Да контролирате телефонното си потребление и направите справка за Вашите разговори за шест месечен период по дни, часове, дестинации и изговорени минути;
  • Да следите изразходвания трафик на мобилния си интернет, предоставен от blizoo;
  • Да заявите онлайн допълнителни услуги към основния си абонамент – Live blizoo, Diema Extra, HBO, HD пакетили пакет с телефонни минути;
  • Да се възползвате от специалните ни оферти и промоции;
  • Да попитате за Вашата актуална оферта, ако договорът ви изтича в следващите 30 дни – наш служител ще се свърже с Вас, за да представи новите ни предложения, които максимално добре отговарят на Вашите нужди;
  • Да спечелите един безплатен месец като ни препоръчате на Ваш близък или приятел - нужно е само да принтирате електронния ваучер „Доведи приятел“, да го предоставите на човека, на когото ни препоръчвате и той да сключи договор с нас;
  • Да разговаряте онлайн директно с наш служител и да получите отговор на всички въпроси, които Ви интересуват;
  • Да платите онлайн през Epay или с дебитна или кредитна карта;
  • Да имате неограничен достъп до blizoo помощник– най-обширният онлайн консултант за разрешаване на проблеми с услугите Цифрова телевизия, Интернети Телефон;
  • Да изпратите предложения за подобряване на нашата работа, функционалностите на портала или просто да ни поощрите;
  • Да получавате актуални новини и съобщения от blizoo във Вашата пощенска кутия.

Можете да се възползвате от всичко това с регистрация на https://my.blizoo.bg, която ще ви отнеме само няколко минути.

Регистрирайте сеи за да не пропуснете всички нови и полезни функционалности, които сме подготвили за Вас. Използвайте my blizoo за бърза, лесна и ефективна комуникация с нас!

My blizoo предоставя възможност да виждате актуална информация за Вашите blizoо услуги бързо, сигурно и в удобно за Вас време, да добавяте допълнителни услуги към основния си абонамент, да следите телефонното си потребление или изразходвания трафик на мобилния интернет от blizoo.

Стъпка 1: Можете да достъпите my.blizoo на адрес: my.blizoo.bg. Дизайнът на сайта се адаптира спрямо разделителната способност на устройството Ви, така че да е удобно за ползване, без излишно скролиране.
Стъпка 2: При зареждане на страницата от линка за my.blizoo.bg  Ви излиза кратка обобщаваща информация за какво би могъл да Ви бъде полезен сайтът,както и линк, който да последвате и на който да откриете повече информация за сайта и функциите му.
Ориентация

Ориентация

My.blizooе разделен на няколко секции, с които да улесни търсенето на информацията от която се нуждаете.


В секция „Моят профил“  може да намерите информация за вашите последни плащания, както и информация за текущото Ви задължение. Също така ще може да видите и информация за телефонното Ви потребление.

Секция „Моите данни“  - тук можете да намерите информация за данните по Вашият договор – лична информация /email, телефон за контакт/ ,адрес за  кореспонденция, както и адрес по лична карта на клиента.В горен център на страницата от бутон „моля потвърдете данните“, може да потвърдите наличната информация, само с един клик на бутона, а от бутон „коригирайте данните“ можете да внесете корекции в случай на налична грешка във Вашите лични данни.

Секция „Моят договор“  - в тази секция е налична информация за параметрите на Вашият договор – информация за услугата /пакетна или единична/, за параметрите на услугата /брой канали, скорост на интернета, телефонни минути/, за телефонния номер. Налична е също и информация за ваучери, за допълнителните услуги на blizoo, които предоставяме по този начин – Voyo, Kidamom и други.

Секция „Моят ваучер“от тук може да достъпите Вашият бонус ваучер по кампанията „Доведи приятел“, да го активирате и изтеглите за да можете да го използвате. Кампанията Ви дава възможност да доведете приятел в семейството на blizooи да получите промо отстъпки.

Секция „Сметки/фактури“– в тази секция е налична информация за Вашите плащания и текущи сметки. Тук ще видите информация кога е направено последното ви плащане, до кога е платена Вашата услуга, както и сумата по задължението Ви. В тази секция може да достъпите и бутони за директно плащане през epay, ДСК директ и Upay.Най-отдолу в страницата може да достъпите и изтеглите фактурите по Вашия абонамент.

Секция „справка телефон“съдържа телефоните Ви разпечатки. Необходимо е, единствено да зададете период  от календара, „от дата“ и „до дата“, както и да изберете за кой телефонен номер желаете да проверите разпечатка /в случай, че имате повече от един номер/, след това избирате бутон „покажи“. Ако желаете да прегледате цялата си месечна разпечатка, може да използвате бутоните най-долу.

В секция „Смяна на потребителско име и парола“можете стандартно да смените паролата и потребителското си име. Необходимо е единствено да се въведе старата парола,  новата парола и/или потребитеско име и да се потвърди последната.

В секция „промяна на email“можете стандартно да смените email адреса с който сте се регистрирали. Необходимо е единствено да въведете новият email и да изберете бутон „промени“. Може да добавите също и допълнително известяване за нова фактура и/или за нови промоции и услуги.

1. Бутон оценете blizoo  - от тук може да достъпите кратка анкета в която да оцените нашите услуги, обслужването ни, както и продуктите, които предлага компанията. Анкетата е изключително полезна за нас, тъй като ни дава Вашия поглед на клиенти и ни помага да се подобряваме постоянно.


2. Бутон „Моите услуги“– намира се в горната лента с менюта на страницата. Отвежда Ви в секциите описани по-горе.


3. Бутон „Добави услуги“– от този бутон имате възможност да добавите лесно, допълнителни услуги, към Вашия абонамент. Необходимо е единствено да си изберете услуга, да кликнете върху нея и да изберете бутон „заяви сега“.



4. Бутон „Близу обещания“– тук може да се запознаете с всяко от петте blizoo обещания, както и да видите какъв е обхватът им. В дясно може да откриете повече информация за кампанията.


5. Бутон „контакти“– налична е информация за всички начини по които бихте могли да се свържете с нас при нужда.


6. Бутон „томболи“– тук е налична информация за текущите томболи, които се разиграват, както и информация за печелившите клиенти от последната томбола на компанията.


7. Бутон „Моите анкети“– тук е налична информация за анкетите, които сте попълнили. От линка долу /в лилав цвят/ може да достъпите и своите отговори.


8. Бутон „Изход“- Излезте от потребителската си страница в my blizoo.

Регистрация

Регистрация

Изберете един от посочените варианти:

  • физическо лице – ако договорът Ви е регистриран на физическо лице
  • юридическо лице – ако договорът Ви се води на юридическо лице

Стъпка 1: Попълнете коректно двете полета:
  • Абонатен номер – това е уникален клиентски номер от 11 цифри. Може да го видите изписан на договора си, има го отпечатан на всяка фактура и касов бон, може да го получите в магазин на blizoo или на телефон 0700 43 700
  • ЕГН на титуляря по договор, т.е. на лицето, което е подписало договора

След като въведете абонатния номер и ЕГН, натиснете бутон „Провери“. Ако въведените абонатен номер и ЕГН не съвпадат с вписаните в договора ще Ви излезе следното съобщение за грешка:


При коректно въведени полета системата ще Ви допусне до следващата стъпка.

Стъпка 2: Въведете потребителско име и парола, чрез които желаете да използвате за достъп до my.blizoo.bg. Въведете актуален E-mail адрес за кореспонденция с Вас. Важно е да посочите пощенска кутия, която използвате, защото тук ще получавате също така известия за генерирани сметки и пр., ако се абонирате за тази услуга.

След като попълните полетата, натиснете бутон „Потвърди“.

Стъпка 3: Ще видите следното съобщение:

Стъпка 4: На посочения E-mail адрес ще получите писмо за потвърждение на регистрация в my.blizoo.bg. Потвърдете регистрацията си, като натиснете върху линка за потвърждение.
Стъпка 5: За да влезете в системата отидете на „Вход“ и въведете потребителското име и паролата, които използвахте в стъпка 4, при регистрацията:
Стъпка 1: Попълнете трите полета:
  • Абонатен номер - може да го получите в магазин на blizoo или на телефон 0700 43 700
  • Булстат/ ЕИК
  • Номер на последната получена фактура

След като сте въвели абонатния номер, Булстат и номера на последната платена фактура натискате бутон „Провери“.

Стъпка 2: Въведете потребителско име и парола, чрез които желаете да използвате за достъп до my.blizoo.bg. Въведете актуален E-mail адрес за кореспонденция с Вас. Важно е да посочите пощенска кутия, която използвате, защото тук ще получавате също така известия за генерирани сметки и пр., ако се абонирате за тази услуга.

Стъпка 3: Ще видите следното съобщение:

Стъпка 4: На посочения E-mail адрес ще получите писмо за потвърждение на регистрация в my.blizoo.bg. Потвърдете регистрацията си, като натиснете върху линка за потвърждение.
Стъпка 5: За да влезете в системата отидете на „Вход“ и въведете потребителското име и паролата, които използвахте в стъпка 3, при регистрацията:
Често срещани въпроси

Често задавани въпроси

В тази секция ще откриете най-често задаваните въпроси, свързани с услугата, която използвате.

Моля, изберете желаната от Вас подсекция, за да достъпите до съдържанието й, натискайки върху нея бутона „покажи“ и стрелка надолу. При повторно натискане на същия бутон, съдържанието на секцията се скрива.

  • Имате достъп до цялата информация, свързана с абонамента Ви – договори, сметки, потребление, справка на телефонни разговори по дни и часове, както и изговорени минути.
  • Достъпни са и допълнителни екстри като онлайн помощ за услугите на blizoo, достъп до форума ни, както и програмата за седмицата на водещите телевизии в програмната схема.

Трябва да сте абонирани за услугите на blizoo и да направите регистрация като физическо или юридическо лице от тук. Може да влезете и с потребителското име и парола, посочени в договора Ви.

Може да платите, чрез бутоните в десния ъгъл, в секция „сметки/фактури“. Възможните опции за плащане през сайта са, чрез epay, upay и ДСК директ.

Може да добавите допълнителни услуги, като кликнете върху бутон „допълнителни услуги“ в горния десен ъгъл, в лентата с менютата, избирате си услуга, кликате върху нея и в новопоявилата се страница избирате бутон „заяви сега“.

Имате възможност да свалите сметките/фактурите си и да ги разпечатате.

При проблеми с достъпа, сигнализирайте своевременно на телефон 070043700 или изпратете e-mail: info@blizoo.bg

Имате достъп доmy.blizoo.bg навсякъде, където имате интернет връзка.

Да, имате достъп до сайта и през смартфон с интернет връзка. Сайтът използва така наречения Responsive Web Design,коетоозначава, че уеб сайтът е подходящ за работа на всяко устройство и всеки размер на екрана, без значение колко големи или малки, мобилни или настолни устройства използвате.

Къде да давам препоръки за допълване на съдържанието на сайта?

За въпроси или препоръки, свързани със сайта, използвайте формата за обратна връзка може дани пишете на e-mail адрес info@blizoo.bg.