Стъпка 1: Попълнете коректно двете полета:
- Абонатен номер – това е уникален клиентски номер от 11 цифри. Може да го видите изписан на договора си, има го отпечатан на всяка фактура и касов бон, може да го получите в магазин на blizoo или на телефон 0700 43 700
- ЕГН на титуляря по договор, т.е. на лицето, което е подписало договора
След като въведете абонатния номер и ЕГН, натиснете бутон „Провери“. Ако въведените абонатен номер и ЕГН не съвпадат с вписаните в договора ще Ви излезе следното съобщение за грешка:
При коректно въведени полета системата ще Ви допусне до следващата стъпка.
Стъпка 2: Въведете потребителско име и парола, чрез които желаете да използвате за достъп до my.blizoo.bg. Въведете актуален E-mail адрес за кореспонденция с Вас. Важно е да посочите пощенска кутия, която използвате, защото тук ще получавате също така известия за генерирани сметки и пр., ако се абонирате за тази услуга.
След като попълните полетата, натиснете бутон „Потвърди“.
Стъпка 3: Ще видите следното съобщение:
Стъпка 4: На посочения E-mail адрес ще получите писмо за потвърждение на регистрация в my.blizoo.bg. Потвърдете регистрацията си, като натиснете върху линка за потвърждение.
Стъпка 5: За да влезете в системата отидете на „Вход“ и въведете потребителското име и паролата, които използвахте в стъпка 4, при регистрацията: